Prelegenci

Sabine Sauter sprawuje funkcję dyrektor zarządzającej Hewlett Packard Enterprise w Polsce od 1 września 2015 r. Od niemal 21 lat jest mocno związana z firmą HP, co świadczy o jej bogatym doświadczeniu w branży. W tym okresie pracowała na stanowiskach związanych z takimi obszarami, jak: doradztwo techniczne w ramach obsługi przedsprzedażnej, doradztwo w kwestiach o znaczeniu krytycznym, testy wydajności i migracja oprogramowania, współpraca na rynku rozwiązań SAP dla przedsiębiorstw średniej wielkości, marketing w kanałach dystrybucyjnych, specjalne ceny oraz operacje handlowe w kanałach dystrybucyjnych.

Przed objęciem obecnego stanowiska pełniła funkcję EMEA Chief of Staff dla Petera Ryana i EMEA Cross-BU Leadership Team.
Sabine pracowała również w dziale księgowości w firmie Kloeckner Heating Technology GmbH. Potem związała swoje zawodowe losy z Graf Matuschka Mergers & Acquisitions GmbH, gdzie specjalizowała się w fuzjach przedsiębiorstw produkcyjnych. Następnym krokiem było wstąpienie w szeregi Daimler Chrysler AG, gdzie nadzorowała przechodzenie na amerykańskie zasady księgowości GAAP.

Posiada dyplom MBA (Diplomkauffrau) wydany przez Eberhard Karls Universität w Tübingen (Niemcy).
Dyrektor zarządzający Hewlett Packard Enterprise na region EMEA i wiceprezes działu rozwiązań dla przedsiębiorstw na region EMEA. Ma ponad 35-letnie doświadczenie w branży informatycznej, zdobyte w firmach Sun Microsystems, IBM, Logica i HP. Fascynuje go technologia, a w szczególności to, jak można wykorzystać cyfrową transformację do wprowadzania zmian na lepsze. Interesuje go również muzyka i jest zagorzałym kibicem Everton FC.
Simon Holland pełni funkcję dyrektora ds. sprzedaży w dziale Intel Sales and Marketing Group na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) od początku 2014 roku. Jest odpowiedzialny za obsługę firm HP Incorporated i Hewlett Packard Enterprise. Jego zespół zarządza relacjami firmy Intel z klientami oraz sprzedażą produktów w regionie EMEA.

Przed objęciem tej funkcji był w firmie Intel dyrektorem ds. technicznych na region EMEA. Odpowiadał za rozwój, marketing techniczny oraz pomoc dla klientów dotyczącą wszystkich produktów i platform Intel.

Simon Holland jest związany zawodowo z firmą Intel od 1999 r. Od tego czasu zajmował różne techniczne stanowiska kierownicze w oddziale europejskim, w którym zarządzał wszystkimi odcinkami linii produkcyjnej. Nadzorował pod względem technicznym relacje z klientami firmy Intel w regionie EMEA przy wprowadzaniu na rynek wielu produktów.

Przed przejściem do firmy Intel zdobył wieloletnie doświadczenie jako projektant specjalizujący się w komunikacji cyfrowej i w programowalnych układach logicznych do systemów przewodowych oraz optycznych.

Simon Holland został w 1988 r. magistrem w dziedzinie elektrotechniki i elektroniki. Jest także inżynierem dyplomowanym, członkiem IET. Ukończył kurs TGM w London Business School w 2009 r.
David Chalmers kieruje zespołem działu sprzedaży korporacyjnej HPE, zajmującym się wspieraniem klientów w zakresie porad technologicznych, pokazów produktów i wprowadzania innowacji.

Jak główny technolog wie wszystko na tematy związane z HPE – o wpływie firmy na branżę, zmianach w niej oraz o tym, jak można najlepiej pomagać klientów.

David posiada bogate, 30-letnie doświadczenie w pracy na rzecz producentów i dostawców technologii biznesowych.

Przed dołączeniem do HPE piastował wiele stanowisk kierowniczych związanych z obsługą klientów korporacyjnych. Pełnił m.in. funkcję dyrektora ds. obsługi firm średniej wielkości na region Europy w IBM. Kierował także Europejskim Centrum Technologicznym firmy Sequent Computer Systems poświęconym jej czołowym serwerom UNIX, gdzie współpracował z klientami w zakresie testów wydajności i weryfikacji koncepcji dla rozwiązań klasy wyższej. Pracował również w przedsiębiorstwie Stratus opracowującym czołowe oprogramowanie mainframe odporne na błędy. Posiada także doświadczenie w dziedzinie obsługi przedsprzedażnej oraz zarządzania produktami i projektami, zdobyte na początku kariery firmie w Data General.

Posiada tytuł licencjata informatyki Uniwersytetu w Aberdeen.
Steven Frantzen jest analitykiem i ekspertem rynku ICT w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA) ze szczególnym uwzględnieniem rynków rozwijających się. Jako wiceprezes ds. badań, nadzoruje planowanie i realizację standardowych programów badań i usług doradczych IDC w 74 krajach w EMEA.


Steven Frantzen jest też odpowiedzialny za zarządzanie IDC w Europie Środkowo-Wschodniej, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (CEE i MEA). W ramach tej funkcji nadzoruje planowanie, rozwój, realizację i koordynację pełnego zakresu działań 21 biur IDC zlokalizowanych w tych regionach. Do jego obowiązków należy również zarządzanie biurami IDC w Niemczech, Austrii i Szwajcarii (DACH).


Doświadczenie Stevena Frantzena w sektorze teleinformatyki jest poparte wykształceniem, podróżami i pracą. Steven ma dyplomy Uniwersytetu w Iowa z politologii, historii i języka niemieckiego, Uniwersytetów w Trewirze i Bonn oraz na Węgrzech. Ponadto uzyskał tytuł magistra Wyższej Szkoły Prawa i Dyplomacji im. Fletchera (The Fletcher School of Law and Diplomacy) w Bostonie, gdzie jego program studiów obejmował biznes i handel międzynarodowy oraz rusycystykę i wiedzę na temat krajów Europy Wschodniej. Steven Frantzen mówi płynnie po niemiecku, rosyjsku i czesku.
Kamil Wiśniewski od roku 2013 kieruje w HPE działem Konsultingu Bezpieczeństwa w Europie środkowej i wschodniej. Odpowiada za kontrakty związane z bezpieczeństwem informacji realizowane przez HPE w 26 krajach tego regionu. Kamil kieruje także zespołem doświadczonych konsultantów realizujących projekty związane z cyber bezpieczeństwem w tej części Europy. Na swoim stanowisku Kamil ma na co dzień do czynienia z praktycznymi aspektami bezpieczeństwa cybernetycznego oraz wpływem ryzyka związanego z bezpieczeństwem na bieżącą działalność wiodących firm w całej Europie.

Przed objęciem obecnego stanowiska Kamil przez ponad 10 lat pracował na wielu stanowiskach dla kilku z największych na świecie firm oraz doradzał, miedzy innymi w zakresie definiowania strategii bezpieczeństwa oraz wdrażania różnej klasy zabezpieczeń, ścisłemu kierownictwu wielu organizacji zarówno z sektora prywatnego jak i sektora publicznego.

Kamil jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, kierunku Zarządzanie Przedsiębiorstwem, był przez pewien czas wykładowcą w Szkole Biznesu Akademii Ekonomicznej w Krakowie oraz ma a swoim koncie kilka publikacji z zakresu zarządzania.
Z wykształcenia specjalizuje się w mikro i optoelektronice. Ukończył Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych na Politechnice Warszawskiej. Pracę zawodową rozpoczął jako specjalista ds. IT projektując i wdrażając systemy bazodanowe dla rynku medycznego i farmaceutycznego.

Z firmą Hewlett-Packard związany jest od 2008 roku. Zaczynał jako Architekt rozwiązań z zakresu pamięci masowych dla rynku Enterprise. Obecnie zarządza działem Presales Architektów i konsultantów technicznych. Dodatkowo pełni rolę Architekta rozwiązań z zakresu pamięci masowych na region Centralnej i Wschodniej Europy. Odpowiedzialny jest także za centrum HP Solutions Discovery Center w Warszawie. Posiada certyfikat HP Master ASE Storage Solutions.
Z polskim rynkiem IT związany od roku 1992. Początkowo w sektorze finansowym, a od roku 1997 w HP Polska, gdzie w dziale serwisu pracował jako Inżynier ds. Oprogramowania, a następnie Architekt Rozwiązań. Brał udział w wielu projektach informatycznych (infrastruktura przetwarzaniowa, rozwiązania składowania danych, sieci SAN oraz Data Center LAN) w czołowych polskich firmach.

W roku 2007 rozpoczął pracę w Cisco Systems Polska, gdzie m.in. kierował działem rozwiązań Data Center. Powrócił do HP, gdzie od września 2011, jako Chief Technology Officer, koordynował ofertę technologiczną dla klientów z grupy Global Accounts.

Od listopada 2012 odpowiada za strategię, rozwój rynku oraz działania sprzedażowe w zakresie rozwiązań cloud computing.

Prywatnie mąż, ojciec trójki dzieci i pasjonat fotografii.
Architekt Rozwiązań Wsparcia i Serwisu w Hewlett–Packard Polska. Maciej Malinowski pracuje w polskiej branży informatycznej od ponad 19 lat.

Związany z firmą Hewlett-Packard Polska od 1999 roku. Wcześniej pracował w ICL Fujitsu, gdzie w latach 1994-1998 był odpowiedzialny za usługi wsparcia oraz usługi konsultingowe w obszarze infrastruktury informatycznej opartej na Unix i Windows. Absolwent Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Jest żonaty, ma dwóch synów. Jego pasją jest historia z okresu II wojny światowej. Czas wolny spędza strzelając z łuku.
Od ponad 6 lat specjalizuje się w obszarze sieci bezprzewodowych, ze szczególnym zamiłowaniem do kwestii ich bezpieczeństwa. Certyfikowany inżynier HP MASE.
Ma 15-letnie doświadczenie w branży IT, od 12 lat związany z Hewlett Packard, gdzie od 7 lat jest odpowiedzialny za rynek rozwiązań do zastosowań krytycznych.

Zainteresowania: fantasy, biegi długodystansowe.
W HP od 6 lat. Zaczynał od pracy jako administrator serwerowni pokazowej - HP Solutions Discovery Center. Obecnie stanowi techniczne wsparcie dla zespołu sprzedawców HPE w zakresie serwerów x86 i oprogramowania do zarządzania. Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Prywatnie aktywny wielbiciel piłki nożnej i początkujący tata małej Uli.
Paweł Czajkowski, Dyrektor Zarządzający HP Polska, jednocześnie pełni funkcję szefa działu Enterprise Group.

Od 2004 r., kierował obsługą klientów korporacyjnych w dziale rozwiązań technologicznych. Jako dyrektor ds. handlowych odpowiadał za przyspieszenie rozwoju działalności firmy w całym sektorze dużych przedsiębiorstw, w tym za obsługę rynków specjalistycznych i klientów korporacyjnych oraz realizację porozumień strategicznych.

Kariera Pawła Czajkowskiego w polskiej branży informatycznej trwa już od ponad 20 lat. Pracę w HP rozpoczął w 1991 r., awansując kolejno na różne stanowiska handlowe i kierownicze wyższego szczebla.

W grudniu 1998 r. opuścił HP, aby zostać dyrektorem ds. sprzedaży, a następnie dyrektorem ds. operacyjnych w jednej z największych polskich firm informatycznych – Ster-Projekt SA. Do HP powrócił w 2004 r.

Paweł Czajkowski ukończył Wydział Informatyki na Politechnice Warszawskiej.

Jest żonaty, ma nastoletniego syna, a jego największe hobby to motoryzacja, narciarstwo i żeglarstwo.
Krzysztof Jonak w biurze Intela w Kijowie pracował od lipca 2012 roku. Wcześniej przez 13 lat związany był z polskim oddziałem firmy, gdzie zaczynał od stanowiska Key Account Managera, odpowiedzialnego za współpracę z firmami internetowymi i telekomunikacyjnymi w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Przez szereg lat był odpowiedzialny za rozwój rynku dystrybucyjnego, a także działania marketingowe. Doskonała znajomość branży IT i jej specyfiki w różnych krajach regionu, długoletnie doświadczenie w Intelu oraz doskonałe umiejętności zarządzania zespołem i koordynacji rozległych działań na wielu rynkach zaowocowały nominacją na stanowisko dyrektora Intela w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Krzysztof Jonak ukończył studia z zakresu telekomunikacji, jest absolwentem Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informatycznych i Komunikacyjnych.

Jest żonaty i ma trójkę dzieci.
Andrzej Kawalec jest dyrektorem ds. technicznych w dziale usług bezpieczeństwa dla przedsiębiorstw w Hewlett-Packard. Na swoim stanowisku odpowiada za realizację strategii HP w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz za oferty i działania marketingowe. Zarządza działaniami w dziedzinie badań i rozwoju na potrzeby działu ze szczególnym uwzględnieniem obszarów takich jak przetwarzanie w chmurze, konsumeryzacja, cyberbezpieczeństwo oraz zagrożenia biznesowe dotyczące systemów bezpieczeństwa informacji, reguł, użytkowników i procesów.

Przed dołączeniem do HP Andrzej Kawalec pracował przez 15 lat w dużych firmach informatycznych, takich jak Compaq, Digital i Siemens, oraz był członkiem kierownictwa najwyższego szczebla w przedsiębiorstwach z sektora publicznego i prywatnego, gdzie zajmował się opracowywaniem i promowaniem strategii w zakresie informacji.
Ukończył studia w dziedzinie biznesu międzynarodowego na uniwersytecie w Ottawie oraz filologię germańską na uniwersytecie w Bradford.
Eric Lallier is the Vice President and General Manager of the Printing and Personal Systems (PPS) Group for the CEE&I (Central and Estern Europe and Israel) region. In this position he is leading the PPS business in CEE&I conutries and drives the transformation of the region.

Prior to this role, from 2009 until 2014, Eric was the general manager of PPS for the SEE Region (South East Europe). In this position he has heavily increased the sales of HP products to reach a very high level of market share and has left behind a very professional and successful team.
Eric Lalllier served as CEE SPO director from 2007 until 2009 and France SPO director from 2002 until 2007. In this position Eric has developed the business for PSG/IPG/EB, led the SPO transformations (i.e. Mid-market, SMB sales and SBSO) and strengthened the leadership position of HP in the channel.
Previous to the role of SPO director, he has served in various positions in HP France as sales management, sales engineer for customers and partners, marketing and Product Line management.
Eric started his career in HP in 1989. in the test and measurement departement (Agilent Technology) as sales engineer until 1994.
Eric Lallier was born in Tonnerre, France and graduated in business and technology in the University of Cachan. He did the INSEAD management program.
Xavier Poisson Gouyou Beauchamps is the HP Helion Vice President for Europe, Middle-East and Africa. He has built and lead since 2010 the Company Cloud Strategy, Sales and Marketing cross all HP Business Units in the Region and is a recognized Keynote speaker in the Cloud Computing area. He has initiated and is driving the Cloud28+ vision for a federated pan European cloud of clouds in order EU based companies and organizations can leverage cloud computing capabilities to accelerate growth and employment creation. The purpose of Cloud28+ is to ignite a federation of open standards based cloud platforms, bringing together, inside the EU Cloud landscape, Cloud Services Providers, Resellers, System Integrators, Governments and Software Vendors into a members self -governed organization.

Part of the initiative is to enable the creation of a single European Cloud service catalogue shared by all the members while all related Cloud Services and associated data could be executed locally in the respect of country specific compliance and of EU data privacy, hence in data centers located in each of the 28
member states Xavier is graduated from ESCP Europe Management School and has held various sales management positions in the IT industry, including 16 years at HP, managing Communication Media and Entertainment vertical, Storage and Alliances in France. In his previous positions at HP, he has been driving at HP EMEA level HP CloudSystems business, HP/Microsoft Infrastructure to Application business and HP High Performance Computing business.
Best performer and President's Club year-to-year winner with strong sales knowledge and management experience: more than 15 years of enterprise sales of complex IT products & services, especially in the area of innovative high-tech solutions and information security.
Łukasz Ciszak pracuje w HP od 2007 jako konsultant w obszarze Business Intelligence, Data Warehousing i Big Data głównie dla klientów z branż telekomunikacyjnej i FMCG. Od początku kariery w HP pracuje bezpośrednio z klientami z Niemiec, UK, Holandii i USA. Doktor nauk technicznych w dziedzinie Informatyka.
Pasjonat technologii IT z wieloletnim doświadczeniem, zarówno biznesowym, jak i specjalistycznym, zdobywanym podczas pracy w telekomach oraz przy realizacji projektów dla największych polskich firm. Doświadczenie zdobyte w dotychczasowej karierze wykorzystał przy tworzeniu Tsunami Technology Sp. z o.o..
Krzysztof Góźdź zajmuje się projektowaniem, wdrażaniem, utrzymywaniem i rozwojem systemów komputerowych wysokiej mocy obliczeniowej (High Performance Computing).

Rozwiązania tego typu znajdują zastosowania w centrach danych służących edukacji, nauce, jednostkom badawczo-rozwojowym (Research and Development), a także w szeroko rozumianej branży internetowej, jak np. w portalach społecznościowych, informacyjnych czy handlowych, jak również u dostawców usług typu chmura obliczeniowa (Cloud Computing).

Współpracuje z czołowymi polskimi ośrodkami rządowymi i działającymi w Polsce firmami komercyjnymi, które w swojej działalności wykorzystują klastry obliczeniowe czy farmy serwerów.

Zaangażowany był - i nadal jest - w największe w kraju przedsięwzięcia mające na celu stworzenie infrastruktury informatycznej o najwyższych wymaganiach w kwestiach wydajności, niezawodności i efektywności.
Maciej zajmuje się architekturą konwergentną i skupia się na nowoczesnych rozwiązaniach w tym zakresie. Jego specjalizacją jest technologia HP Moonshot.

Karierę zawodową rozpoczynał obejmując stanowisko programisty.

Po zdobyciu doświadczenia zawędrował na rynek rozwiązań Enterprise, gdzie pracował jako konsultant techniczny ds. systemów krytycznych.

Jest inżynierem systemów informatycznych, nie ma więc nic dziwnego w tym, że jest prawdziwym pasjonatem wszelkich technologii informatycznych – zarówno tych sprzętowych, jak i programowych.
Z HP Polska związany od 4 lat, jego specjalizacją są zaawansowane rozwiązania macierzowe oraz systemy backupu. W swojej pracy skupia się na zaspokojeniu potrzeb klientów, z którymi pracuje, a którzy aktywnie poszukują nowoczesnych sposobów przechowywania danych – zarówno systemów podstawowych (macierzy dyskowych), jak i systemów backupowych. Specjalizuje się w doradztwie jak rozwiązania HP 3PAR i HP StoreOnce pomagają w osiąganiu korzyści biznesowych przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Absolwent studiów ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Od 17 lat zajmuje się technologiami zarządzania danymi: od relacyjnych baz danych po implementacje paradygmatu MapReduce. W SAP Polska odpowiedzialny jest za innowacyjną platformę SAP HANA i jej zastosowania, zwłaszcza w obszarze Big Data.
Ponad 10-letnie doświadczenie w branży IT obejmujące doradztwo przed zakupowe, dostarczanie rozwiązań i usług serwisowych i kompleksową opiekę nad prowadzonymi projektami u klienta. Prywatnie czas spędza aktywnie: grając w siatkówkę lub jeżdżąc na rowerze. W wolnych chwilach, dla relaksu, słucha muzyki.
Engagement in a direct sales and support of business partners sales-force. Extending cooperation with major vendors around desktops, applications and server virtualization: Microsoft, Cisco, IBM, HP, Dell, Fujitsu. Developing business partners, distributors, customers in sales and technical skills. Guiding sales process, delivering designs and deployments of directory services, terminal services, backup solutions and branch Roll-out for multiple institutions from finance and public sector in Poland and other countries in EE region.
Specialties: Deep technical and business oriented knowledge around Citrix XenDesktop, XenMobile, XenApp, Provisioning Server and XenServer. Deep knowledge around MDM/MAM, Windows Server, VDI, Active Directory, Terminal services, clustering, storage and networks
W latach 2005-2012 pracowała u największych producentów IT, odpowiadając za sprzedaż produktów i usług. W strukturach HP Polska zatrudniona od marca 2013. Przez ponad 1,5roku zajmowała stanowisko MPS Services Consultant. Od września 2014 roku na stanowisku Printing Specialist. W ramach wykonywanych obowiązków zajmuje się między innymi sprzedażą usług druku do Klientów końcowych, budowaniem kompleksowych rozwiązań łącznie z usługami. Odpowiada za część kontraktów globalnych HP PPS oraz analizy rynkowo-finansowe.

Absolwentka Wyższej Szkoły Handlowej.

Prywatnie –kobieta z ogromną energią i mnóstwem zainteresowań. Uwielbia podróże i dobrą kuchnię, dlatego jest ekspertem w dziedzinie „ Gdzie dobrze zjeść”.
Pasja, wizja, realizacja. Od wielu lat dostarcza użytkownikom narzędzia IT stwarzające warunki do stabilnego prowadzenia biznesu. Piotr realizował wiele projektów dla największych polskich firm. Tsunami Technology to owoc tych doświadczeń, ale i koncepcji, która daje szeroki dostęp do najnowszych i najbardziej uznanych technologii wszystkim uczestnikom rynku.
Pełni funkcję architekta rozwiązań z zakresu pamięci masowych w HP Polska. Zajmuje się projektowaniem i optymalizacją systemów składowania danych oraz środowisk do ich zabezpieczania i odtwarzania.

W branży aktywny już od 10 lat. Zanim związał się z Hewlett-Packard pracował dla kilku dużych producentów rozwiązań IT.

Ukończył Politechnikę Warszawską – Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych.

Wolny czas poświęca głównie rodzinie, ma bowiem żonę i dwóch synów. Uwielbia podróże, długie wycieczki rowerowe i jazdę na nartach.
Od 2007 roku Konsultant Techniczny w dziale oprogramowania HP odpowiedzialny za projekty związane z zarządzaniem infrastrukturą oraz usługami IT. Od dwóch lat odpowiedzialny także za rejon Europy Środkowo-Wschodniej. Główny obszar zainteresowań, to zapewnienie jakości usług oraz automatyzacja i optymalizacja procesów związanych z zarządzaniem systemami informatycznymi.

Ukończył Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, ze specjalizacją Inżynierii Oprogramowania oraz Wydział Informatyki Uniwersytetu Wolverhampton.

W wolnej chwili kolekcjonuje klocki Lego lub żegluje po Bałtyku.
Od 2013 roku zamuje stanowisko PPS Category Managera w Hewlett Packard Polska i jest odpowiedzialny za mobilne rozwiązania dla biznesu. Swoje doświadczenie w branży IT zdobywał już w trakcie studiów pracując w Action SA, dystrybutora marki Hewlett Packard. Absolwent University of Wolverhampton oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Wraz z żoną w wolnym czasie stara się aktywnie spędzać czas. Uczestnik zawodów kolarskich, biegowych oraz triathlonowych.
Związany z HP od wielu lat. Odpowiada za obsługę kluczowych klientów, koncentrując się obecnie na sektorze publicznym i finansowym oraz na projektach wykorzystujących masowe przetwarzanie danych i informacji. Posiada rozległą wiedzę na temat rozwiązań technicznych HP w dziedzinach takich, jak: składowanie i zabezpieczenie danych, archiwizacja oraz szeroko rozumiana wirtualizacja zasobów IT.
Od 8 lat odpowiedzialny jest za testowanie aplikacji w architekturach SOA, Web, ETL, BI, SAP, Mobile opartych zarówno o metodyki Agile jak i V-Model. Zajmuje się zarządzaniem testami jak również wykonywaniem testów wydajnościowych, automatycznych, funkcjonalnych i nie-funkcjonalnych. Pracę w obszarze IT rozpoczął w roku 2005 jako deweloper aplikacji .Net i Win32. Od 2007 dołączył do firmy HP, gdzie w ramach pierwszego projektu przygotowywał i wykonywał testy automatyczne dla aplikacji w architekturze SOA / WebServices. W kolejnych latach pracował jako tester, kierownik testów, kierownik zespołu na projektach dla sektora publicznego, FMCG (Fast Moving Customer Goods) oraz telekomunikacyjnego dla klientów polskich i zagranicznych. Mateusz posiada certyfikaty ISTQB Full Advanced, HP AIS Performance Center, HP AIS Quality Center, ITIL v3 Foundation, Prince2 Foundation.
Anna Ostafin związana z branżą IT od kilkunastu lat. W HP pracuje na stanowisku PC Consumer Category Manager, odpowiedzialna za komputery dedykowane klientom indywidualnym.
Od początku pracy zawodowej związana z Azotami w Tarnowie. Pełniła przy tym różne role, których wspólnym mianownikiem jest doskonalenie procesów Firmy. Od 2007 roku związana coraz bardziej z informatyką, traktowaną jako najlepsze narzędzie do trwałego wdrażania tego doskonalenia. W rosnącej Grupie Azoty pełni role Dyrektora Biura Teleinformatyki Korporacyjnej, dbając by informatyka efektywnie wspierała wzrost wartości Grupy Kapitałowej. Absolwent AGH – Metaloznawca. Studia podyplomowe: Efektywne zarządzanie IT w przedsiębiorstwie – SGH. Mężatka, dwoje dzieci.
Jako architekt bezpieczeństwa aplikacji w zespole HP Enterprise Security Products w regionie EMEA odpowiada za wsparcie technologiczne procesu przedsprzedażowego. Zajmuje się również projektowaniem i walidacją proponowanego rozwiązania oraz dokonywaniem rekomendacji najlepszych praktyk wdrożeniowych rozwiązań bezpieczeństwa aplikacji.

Rozpoczął swoją karierę jako BDM w firmie SoftServe, która zajmowała się budową oprogramowania. 12 lat doświadczenia w dziedzinie tworzenia oprogramowania dało mu ekspercką wiedzę w zakresie rozwoju strategii bezpieczeństwa aplikacji i rzeczywistych wyzwań technologicznych.

Uzyskał tytuł doktora informatyki na Politechnice Lwowskiej.
Posiada 20-letnie doświadczenie w obszarze IT w bankowości, jako ekspert w sprzedaży, zarządzaniu projektami, zasobami ludzkimi oraz w zarządzaniu ogólnym. W HP Enterprise Services Polska odpowiedzialny jest za rozwój biznesu w obszarze Information Management & Analytics (IM&A).
Jarosław zdobył swoje doświadczenie zawodowe pracując na wielu stanowiskach w obszarze sprzedaży, zarządzania i dostarczania usług w największych firmach sektora finansowego i IT.
W strukturach HP Polska zatrudniony od marca 2013. Wcześniej zatrudniony w Citi Bank Handlowy, Getin Noble Bank S.A., AutoGuard oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Od sierpnia 2014 roku na stanowisku Business Development i IITO Category Manager’a. W ramach wykonywanych obowiązków wspiera klientów w przygotowywaniu planów i strategii biznesowych związanych z obszarem druku i materiałów eksploatacyjnych. Kompleksowo zarządza strategią, pozycjonowaniem i dostępnością drukarek atramentowych i ich polityką cenową. Współpracuje z dystrybutorami oraz partnerami handlowymi HP.

Absolwent Zarządzania oraz Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej.

Jego pasje to: finanse, metody negocjacji, kolarstwo górskie, Ironman Thriatlon, podróże, jazda na rowerze, kravmaga.
Pierwsza praca w latach 1994-1995 - w biurze maklerskim. W branży IT od lutego 1995 roku – na początku Computer 2000 ( obecnie Techdata). Od grudnia 1997 roku w HP na rożnych stanowiskach. Na stanowisku Category Managera od marca 2005. Ukończone studia na SGH - teorii ekonomii.
Z HP związany od 2006 roku. Zaczynał jako Inżynier wsparcia sprzedaży serwerów x86. Obecnie zajmuje się sprzedażą zaawansowanych rozwiązań HP do Datacenter. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Biznesu-National Louis University oraz DePaul University.
Ze sprzedażą rozwiązań IT biznesowych i aplikacyjnych związany od 1998 roku. Zanim trafił do Hewlett-Packard pracował w firmach ComputerLand/Sygnity i IBM, gdzie pełnił rolę specjalisty od kompleksowych rozwiązań IT dla rynku przemysłowego i utilities.

W dziale HP Enterprise Services, z którym związany jest od 7 lat, objął stanowisko Account Executive. Od 2010 roku odpowiada za współpracę z Grupą Azoty, z którą HP związane jest w zakresie świadczenia usług outsorcingu oraz rozwoju IT.

Ukończył kierunek informatyczny na Wydziale Ekonomiczno-Socjologicznym w Łodzi.

Żonaty, szczęśliwy ojciec trójki dzieci – córki i dwóch synów.
W strukturach HP Polska zatrudniony od listopada 2002. Współpracę rozpoczynał w Dziale Serwisu i Usług. Przez 6 lat pracował jako inżynier przy projektach „Mission-Critical” dla kluczowych Klientów w segmencie Telco. Od października 2008 zajmował stanowisko Technology Consultant dla całego Regionu CEE. We wrześniu 2014 roku powrócił do Działu Usług aby objąć stanowisko MPS Services Consultant. W ramach wykonywanych obowiązków zajmuje się między innymi budowaniem usług druku pod kątem ich zakresu, oferty, warunków i wyceny. Pracuje nad wzrostem sprzedaży u istniejących i nowych Klientów. Prowadzi duże projekty druku dla HP Polska.

Absolwent Politechniki Lubelskiej.

Prywatnie fan motoryzacji, fotografii i technologii. Globtrotter z zamiłowania.
Darek od kilkunastu lat zajmuje się platformami informatycznymi i obliczeniowymi, i pamięta czasy gdy Big Data była jeszcze dobrze zapowiadającym się maleństwem. Miał przyjemność poznania perspektywy dostawców infrastruktury (Dell), wciągających projektów dużej skali (HP) jak i aspektów zaawansowanego Security (Symantec). Obecnie w Hewlett Packard Enterprise, gdzie zajmuje się Big Data Solutions, Information Management & Governance.

Prywatnie pasjonat techniki i podróżowania, absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej.
Rozpoczął z rozpoczął studia w Moskiewskim Instytucie Energetycznym na wydziale Automatyka. W roku 1980 obronił tytuł magistra na Politechnice Warszawskie. Po praktyce w Wojskowej Akademii Technicznej pracował jako programista w firmach ERA i COMtech. W roku 1988 rozpoczął działalność menadżerską w branży IT jako dyrektor handlowy firmy WEKTOR. W roku 1990 utworzył firmę Wimal Intl.

Od roku 1997 zarządza sprzedażą Amerykańskich firm IT na rynkach Europy Wschodniej. Inżynierskie zainteresowania bezpieczeństwem IT zaowocowały w roku 1999 kontraktem na wprowadzenie na rynki Europy Wsch. technologii PKI firmy Baltimore, a następnie kierowanie sprzedażą firmy RSA Security.

Od roku 2011 Cezary Prokopowicz jest szefem sprzedaży działu HP Enterprise Security Products na rynki Europy Południowej, a od listopada 2014 Europy Wschodniej.
Cezary Bartsch has graduated Technical University of Koszalin – faculty of Mechanical Engineering and faculty of Computer Science on Hochschule Bremen. He has joined HP 6 years ago as a Technical Consultant in area of security and workplace virtualization. He was taking a part in multiple international projects mainly in Middle East and Kazakhstan gathering his experience in VDI and Information Security solutions. Currently Cezary is acting as a Security Consultant and Team Leader for PL Delivery Consulting Team.
Pracę w firmie Hewlett-Packard rozpoczął w 2000 roku na stanowisku HP-UX Support Center Engineer. W kolejnych latach na stanowiskach Enterprise Solution Architect, Account Manager w międzynarodowym zespole odpowiedzialnym za współpracę z Grupą France Telecom. Od 2012 roku pracuje na stanowisku HPE Software Account Managera, jednocześnie w latach 2012-2014 odpowiedzialny za rozwój biznesu HPE Big Data Platform w Polsce.

Absolwent Wydziału Cybernetyki Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.

Prywatnie pasjonat wspinaczki ściankowej i boulderingu.
Pracę związaną z IT podjął w 1995 roku. W 2001r rozpoczął pracę w HP Polska jako Opiekun Klienta – ASM, koordynując realizację kontraktów serwisowych u kluczowych klientów. W kolejnych latach jako Business Development Manager zajmował się rozwojem usług zarządzania drukiem - Manage Print Serices, a następnie jako Architekt Rozwiązań, tworzeniem dedykowanych rozwiązań serwisowych u kluczowych klientów HP Polska.
Od 2013 roku odpowiada między innymi za rozwój usługi Flexible Capacity Service.

Poza pracą koncentruje się na rodzinie i motocyklach.
Z branżą IT, a w szczególności z sieciami komputerowymi związany od ponad 18 lat. W Hewlett Packard Enterprise zatrudniony od 2000 roku. Na przestrzeni lat pełnił funkcję specjalisty sieciowego w dziale Technology Services, konsultanta ds. sieci oraz kierował działem konsultingu sieciowego. Obecnie pełni funkcję Architekta Rozwiązań Sieciowych w dziale wsparcia sprzedaży HPE Aruba. Szczególnie interesuje się obszarem bezpieczeństwa i rozwiązaniami bezprzewodowymi.

Michał jest absolwentem University of South Wales, gdzie ukończył studia na kierunku „Elektronika i Telekomunikacja”. Posiada również dyplom MBA Uniwersytetu Warszawskiego. Inżynier MASE.
Pavel Chovanec przeszedł do Aruba Networks w 2009 r. z działu zabezpieczeń jednego z czołowych dostawców rozwiązań do ujednoliconego zarządzania zagrożeniami (UTM). Objął stanowisko inżyniera systemów, w ramach którego odpowiadał za budowanie relacji z partnerami i klientami w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wprowadzanie wtedy jeszcze nie tak dobrze znanych produktów i rozwiązań Aruba na rynek. Jako główna osoba do technicznej obsługi przedsprzedażnej Pavel uczestniczył w realizacji szeregu ważnych projektów w wielu krajach. Po przejęciu Aruba Networks przez HP, a następnie utworzeniu Hewlett Packard Enterprise, przejął obowiązki związane z obsługą sprzedaży pośredniej, wykorzystując do tego swoje wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas współpracy z dystrybutorami i partnerami.
Pełni funkcję partnera zarządzającego polskiego oddziału CIONET, największej europejskiej społeczności CIO, zrzeszającej 4800 członków zarządów odpowiedzialnych za technologie oraz dyrektorów IT.

Związany od 20 lat z rynkiem teleinformatycznym w Polsce. W 2013 roku został wspólnikiem w firmie doradczej specjalizującej się w opracowaniu publikacji, tworzeniu programów konferencji technologicznych i przeprowadzaniu badań rynkowych – Infotarget.

Do 2012 roku był związany z wydawnictwem IDG Poland. Pełnił w nim funkcję dyrektora IDG Business Media i odpowiadał za strategię IDG Poland w zakresie programów dla kadry zarządzającej. Jego rolą było także dbanie o rozwój Klubu CIO.

Zajmuje się publikacjami i występuje na konferencjach dotyczących wykorzystania technologii w biznesie. Od 2007 roku był redaktorem naczelnym tygodnika menadżerów i informatyków Computerworld.

Jest prawdziwym pasjonatem sportu – obejmuje stanowisko prezesa Tenisowego WRG (jedna z największych amatorskich lig tenisowych w Polsce).
Starszy Manager, odpowiedzialny za rozwiązania Data Center i Cloud w firmie Accenture, z którą jest związany od 2007 roku.

Specjalizuje się w tematyce migracji centrów danych, transformacji i optymalizacji infrastruktury przedsiębiorstw, jak również implementacji rozwiązań chmurowych.



Podczas swojej kariery zrealizował liczne projekty infrastrukturalne, m.in. połączenia polskich banków, analizy centrów danych pod kątem ich migracji i konsolidacji,

implementacji CRM dla klienta z sektora telekomunikacyjnego, migracji europejskich centrów danych oraz transformacji architektury IT dla Banku Centralnego.



Mariusz Kowalski ukończył Akademię Ekonomiczną w Poznaniu, posiada również doświadczenie w zakresie bezpieczeństwa, potwierdzone certyfikatem CISSP – Certified Information System Security Professional.
Ta strona używa cookies celem umożliwienia rejestracji uczestników wydarzenia i obsługi procesów pokrewnych. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję